Altijd in contact: jouw supportlijn voor vragen en incidenten.
Onze servicedesk staat voor je klaar om al je technische vragen en problemen snel en efficiënt op te lossen.
Professionele service
Heb je een vraag over onze diensten of wil je een incident melden? Onze helpdesk is het centrale meld- en informatiepunt en is tijdens kantooruren op verschillende manieren bereikbaar.
Is er een incident buiten kantooruren en wil je niet wachten tot we weer open zijn? Dan kun je ons storingsnummer bellen. Onze organisatie is 24/7 bereikbaar.
Zo kun je ons bereiken:
Bellen tijdens kantooruren
088 1662300
WhatsApp
0592-201205
E-mailadres
info@itlions.nl
Contactformulier
Het formulier op onze contactpagina invullen
Benieuwd naar onze persoonlijke aanpak?
Persoonlijke aandacht en complete oplossingen. Dat mag je van ons verwachten. Heb je op dit moment een IT vraagstuk en wil je daarover sparren? Bel ons of vraag vrijblijvend een adviesgesprek aan. We komen met plezier bij je langs voor een goed gesprek, zonder enige verplichtingen.