Professionele Service

Heeft u een vraag over onze diensten? Of  wilt u een incident melden? Onze helpdesk is het centrale meld- en informatiepunt en die u tijdens kantooruren op verschillende manieren kunt benaderen.

Is er sprake van een incident buiten kantooruren en wachten tot wij weer open zijn, is niet mogelijk? Dan kunt u het storingsnummer bellen. Onze organisatie is 24/7 bereikbaar.

Zo kunt u ons bereiken:

Gebruikersvriendelijk

Door al uw ICT-diensten bij IT Lions onder te brengen en door ons het complete beheer te laten doen, hebben wij volledig overzicht over uw ICT en kunnen de beste bereikbaarheid, snelle respons en passende oplossingen garanderen.

Graag vertellen we u meer over ons, onze diensten en producten.

Eenvoudig, snel en transparant

Support

KLANTSUPPORT shared omgeving

Binnenkort ook voor onze klanten die niet in een shared omgeving werken.

VRAAG NAAR ONZE ABONNEMENTEN

Persoonlijke aandacht
complete Oplossingen